dimecres, 7 de setembre del 2011

Microrelat: somni de llibertat



Caure con cauen les fulles grogues, rojes i marrons de la tardor, aquesta era la meva voluntad.
 
És clar que, d’un altre costat, em resultava tan i tan difícil donar l’ordre al cos per a que soltés totes les emocions que maldaven per fer-me costar de respirar; en fi, trobava tan difícil arribar a gronxar-me con un vaixell de paper entre un mar de paraules silencioses.
 
 I, en canvi, m’era del tot necessari soltar de mi totes aquelles idees i prejudicis i pors que no em deixaven sortir a mar obert. Deixar-me anar, això és, sense cap direcció definida, sense cap rumb, només pel pur plaer de fruïr de la fresca brisa i de l’olor a sal i d’un horitzó blau cel il.limitat. Això era el que realment volia.
 
I de sobte, vaig despertar i vaig comprendre, més aviat de forma intuïtiva. Les petjades del somni encara estaven agafades a les meves costelles, no recordava cap idea, cap paraula, pero sí en canvi imatges, sensacions i més aviat una dolça melangia que m’amarava com una brisa de tristor.
 
Tal volta, em vaig dir amb la consciència acabada de recuperar, la llibertat sigui, entre d’altres coses, la idea que fa que cada cèl.lula del teu cos obeeixi un impuls per trencar un motllo imaginari.
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada