dimecres, 28 d’abril del 2010

Una declaració d'intencions







                              Fotografia:)Alonso, 2001 (L'Aldea)

Obro aquest blog com quan abans obria de nen els quaderns de classe per primer cop, amb molta cura de fer bé cadascuna de les paraules, ben rodonetes, amb molta cura de que el què es digui expressi amb exactitut la temperatura interior de la meva sensibilitat, amb molta cura de que el què es digui sigui també significatiu, com una projecció fidel diguem-ne que del pensament al paper: des de l'abstracció i el món inconcret de les idees i la fantasia a la realitat, en aquest cas, del blog.

Em permeto la llicència de ser una mica caòtic, d'anar expressant diferents coses de forma aleatòria i atenent al moment personal que estigui transitant i quan em vinguin de gust: reflexions sobre la vida, poesia, critiques literàries o cinematogràfiques, monòlegs en véu baixa, microrelats…

Em permeto també la llicència de no escriure absolutament res, de respectar la crida del meu silenci quan així ho senti.

Em permeto un espai, una illa, a la qual poder naufragar dolçament i per la qual poder passejar amb els meus pensaments agafats del braç, mentres les ones del mar m'acaronin la planta dels peus i vagi sentint a la cara la brisa carregada de sal; enmig del cel blau, en un lloc on només jo hi pugui arribar, hi seran totes les meves llavors de pensament, escampades com petits estels. I tot seguit les aniré agafant, una a una, com si collís cireres d'un arbre, i les aniré donant llavors forma concreta a través dels ulls de la meva fantasia…

Reivindico, en fi, un espai de llibertat, que vull compartir amb tots vosaltres.

Benvinguts al meu blog.

28 d'abril de 2010

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada