dissabte, 26 de juny del 2010

Curriculum Vitae

                                                      Curriculum Vitae d'Alonso,      


Significat del nom, el guerrer que sempre està preparat per al combat.

Data naixement, 3-12-1970, naixement traumàtic per fórceps.

Aspectació astrológica, sol a Sagitari, ascendent a Virgo, lluna a Acuari.

Planeta que sortia a l’horitzó del naixement, Plutó (el deu indestructible de les profunditats i de les transformacions de l’ànima, l’únic capaç de tornar a néixer de les seves pròpies cendres)

Objectius professionals, m’agradaria descubrir el secret de l’alquimia interior, és a dir, el poder de convertir el plom en or, m’agradaria també ser conscient en tot moment que estic fent una feina de servei a l’altre, m’agradaria disfrutar del calor de la gent que s’adreça a mi i de la meva espontaneitat.

Perspectives futures, viure sense metes i amb una sola possessió: la meva ànima.

Els paisatges favorits,
·       un castell situat a les Highlands d’Escòcia a dalt d’un precipici inmens i des d’on es veiés el mar trencant en onades inmenses.
·       un delta de l’Ebre que es reinventa a si mateix a cada estació des del seu propi somni de natura en estat pur.
·       un cel blau, sempre blau, partint la simetria d’un mar blau marí i verd.

Cursos,
·       nivell B de coneixements en els PER QUÈ importants de la vida.
·       el valor del sofriment i de la dignitat humana.
·       la batalla per ser un mateix (curs de 39 anys i 6 mesos fet a la universitat de la Vida)
·       l’amor, la força més poderosa a l’Univers.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada