dilluns, 3 de maig del 2010

Poesia: Fulles d'aigua

                                                                Fotografia: c)Alonso, 2001

Hi ha fulles plenes d'aigua de vida brollant
des d'una tardor de l'ànima que mai s'acava
i a un món que només viu en la meva imaginació.

Estic nu sentint la pluja xiuxiuejant
entre arbres i plantes que m'acaronen el pensament
i que m'envolten i m'abracen voluptuosament:
sóc vent, aigua de pluja, verd, blau, fulla, arbre, 
sóc una projecció del somni de la natura,
sóc una essència acaronada per gotes que empapen
tots i cada un dels meus anhels de llibertat.

Segueixo mullat per l'aigua del cel
per espai de dos-cents o tres-cents anys més
fins que em costa distingir on acaba la meva forma
i comencen les formes de la vegetació que m'envolta.

I ara desperto i el què abans era pell i músculs i sensacions
s'ha convertit en branques i fulles i herba banyada de pluja.


 

1 comentari:

  1. Fulles d'aigua, en un dia de pluja

    Aigua que cau, aigua que regalima,
    aigua que plora, aigua que banya,
    aigua que neteja, aigua que aquieta.

    Aigua que neteja, aigua de primavera
    aigua que prepara, per a la nova vida

    ResponElimina